پشتیبانی ستون

برای دستیابی به پاسخ سوالات خود می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر، از راهنمایی متخصصان بهره‌مند شوید.

support

راه‌های پشتیبانی

نرم‌افزار ارتباطی اسلک

نرم‌افزار ارتباطی اسلک

هر یک از مشترکان به یک کانال پشتیبانی اختصاصی خود بر روی نرم‌افزار اسلک دسترسی دارند. مشترکان می‌توانند با تیم پشتیبانی و تیم‌های فنی سرویس‌های دریافتی خود ارتباط داشته باشند و در صورت بروز اختلال شدید و موارد اضطراری از راهنمایی و کمک همکاران ما استفاده کنند و در جریان اعلان‌های تغییرات یا اختلال‌های سراسری قرار گیرند.

پشتیبانی SLA

پشتیبانی SLA

در صورت بروز اختلالی که موجب نقض SLA سرویس‌ها شود، مشترک می‌تواند درخواست بررسی خود را همراه با اطلاعات اختلال و مستندات آن به ایمیل اختصاصی تیم پشتیبانی ارسال نماید.
support@sotoon.ir

تیکتینگ

تیکتینگ

با تیکتینگ توسعه یافته در پنل اختصاصی مشترک، این امکان فراهم شده است تا مشترکان بتوانند تنها با وارد کردن اطلاعاتی جزیی درخواست، مشکل پیش‌آمده را به تفکیک سرویس دریافتی به همکاران ما اطلاع دهند.

دسترسی‌های مهم

تماس با تیم فروش

متخصصان ما به شما برای دستیابی به بهترین راه حل متناسب با نیاز کسب‌وکارتان، کمک می‌کنند.

ارتباط با تیم فروش
cloud