برای دستیابی به پاسخ سوالات خود میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر، از راهنمایی متخصصان بهرهمند شوید.
هر یک از مشترکان به یک کانال پشتیبانی اختصاصی خود بر روی نرمافزار اسلک دسترسی دارند. مشترکان میتوانند با تیم پشتیبانی و تیمهای فنی سرویسهای دریافتی خود ارتباط داشته باشند و در صورت بروز اختلال شدید و موارد اضطراری از راهنمایی و کمک همکاران ما استفاده کنند و در جریان اعلانهای تغییرات یا اختلالهای سراسری قرار گیرند.
در صورت بروز اختلالی که موجب نقض SLA سرویسها شود، مشترک میتواند درخواست بررسی خود را همراه با اطلاعات اختلال و مستندات آن به ایمیل اختصاصی تیم پشتیبانی ارسال نماید.
sla@sotoon.ir
با تیکتینگ توسعه یافته در پنل اختصاصی مشترک، این امکان فراهم شده است تا مشترکان بتوانند تنها با وارد کردن اطلاعاتی جزیی درخواست، مشکل پیشآمده را به تفکیک سرویس دریافتی به همکاران ما اطلاع دهند.
متخصصان ما به شما برای دستیابی به بهترین راه حل متناسب با نیاز کسبوکارتان، کمک میکنند.
ارتباط با تیم فروش